tillbaka från frisören..

jag kan inte säga att jag blev helt nöjd, fast nu är det mycketmycketmycket bättre än det jag hade förut, innan jag åkte till frissan alltså. fast jag ångrar mig fortfarande att jag färgade håret i fredags över huvud taget, den färgen som jag hade då var ljusbrunt med blonda slingor och nu har jag bara mörk brunt :/ aja, är i alla fall glad att den guldiga/orangea färgen är borta. nej nu ska ni få se några bilder! :)

 
(osminkad)

bilden som jag la upp förut, på ashley tisdale, den färgen vart det tydligen inte, även om jag visade bilden så vart det ändå inte så. men nu ska jag inte klaga mer! jag har i alla fall inte kvar den andra äckliga färgen som dom färgade innan :)

Kommentera
Postat av: Nathalie

det vart ju jätte fint! :D :D

2009-11-30 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: