spänd inför frisören.

hej! :) hur mår ni? ♥ själv så mår jag strålande just nu :D ja, ni kanske undrar varför jag inte är i skolan? då kan jag berätta för er att jag mådde väldigt dåligt imorse, både ont i huvudet och i magen. så min snälla mamma ringde och sjukanmälde mig, annars hade jag mått dåligt hela dagen säkert.. men jag somnade vidare och vaknade vid elva, utvilad och allting så det var super skönt! och nu mår jag mycket bättre, så jag ska om ungefär en timme åka ner till frisören och färga håret brunt och göra blonda slingor,(bilden till höger, lite längre ner). men innan det så ska jag hinna äta.

ni får ha det så bra så länge! så kanske jag hinner skriva ett inlägg innan jag åker ner till frisören.
annars så skriver jag när jag är hemma igen, och lägger ut en bild på hur det blev! ;)



puss♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: