you know that i want you and you know that i need you

hej alla läsare! ♥ idag så var jag på ikea :) egentligen så skulle jag ju köpa tre stycken speglar. men när vi stod i kön till kassan så ångrade jag mig, så jag lämnade tillbaka två stycken. alltså fick jag bara med mig en hem, men jag är lika nöjd för det ändå! det hade blivit lite för mycket med tre speglar + en spegel som jag redan har.. ska ju snart köpa en ny säng, bord till datorn, nytt tv:e bord, så man måste ju tänka på att allt ska kunna få plats också, haha! ;) i alla fall så kom vi till ikea runt 12, då virrade vi runt där ett bra tag, tills vi hittade till speglarna, haha typiskt mig och mamma alltså. vill ni veta en grej? ja, det är klart ni vill! det jobbar as snygga killar på ikea (a) hahaha! och mamma är så pinsam! hon börjar prata med typ alla i personalen, vilken spegel som skulle vara bäst i rummet och om man kunde ställa spegeln eller om den var tvungen att hängas, åh jag vill bara dö i den situationen. men i alla fall så kom vi ut från varuhuset vid halv två. då åkte vi till ''järna'' och åt på någon restaurang. sen kom vi hem lite efter fyra, jag skulle ju så klart vara så ivrig och springa in till mitt rum och packa upp spegeln, och det var typ nära 10000 gånger att jag tappade den.. och det skulle ju inte vara så roligt, liksom sju års olycka, not fun. men sen så följde jag med mamma till affären. handlade lite till nyår, då hanna kommer :D ska bli så sjukt skojit! haha :) nej nu tänkte jag gå till mitt rum, ställa mig vid spegeln och ta några ego bilder. hahaha, nej jag bara skoja. klart att inte jag är sånn! herregud.. nej jag ska faktiskt kolla på någon bra film, om det går någon såhär dags? i alla fall så har jag bestämt mig för att kolla på guds tre flickor hela natten idag :D eller dä förstås, kan ju inte heller sitta så länge vid datorn idag.. eftersom jag ska in till mellandags rean imorgon. jag tror att jag är lite sent ute med det, men det borde väl finnas något kvar till mig? jorrå! hahah. men innan jag går nu ska jag kolla busstider. men ni får ha det så (y) (bra).


puss ♥

den dära spegeln blev det :)
399:-


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: