tomorrow it's friday and i love it!

hej ♥ förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt, och förlåt igen (a) för sämst uppdatering idag. men jag har gått i skolan som alla andra ungdomar och sen har jag varit med valeria och då har jag inte hunnit skriva något här, eller bara det senaste inlägget hann jag då, haha! ja i alla fall så gick skolan bra idag (y) förutom att vi har fått världens sämsta vikarie, då menar jag verkligen sämsta, seriöst ni skulle inte stå ut en minut med henne, och hon ska då bli våran nuvarandra lots tills danne kommer tillbaka, och jag hoppas som tusan att han kommer tillbaka så fort som möjligt! ingen står ut med henne, typ. just ja, sara, therese och jag var på netto på våran rast idag, eftersom de öppnade idag. och det är sjukt billigt godis där :o haha! men nu ska jag fortsätta spela på min gitarr, nu är jag grym på westlifes låt! eller okej, jag har alltid varit grym :) haha, egosun has come to the town (sämst på engelska) haha, men ha en fortsatt bra torsdags kväll! och imorgon är det äntligen fredag :d :d jag älskar fredagar, hihihi. puss på halsen ♥ (hahahaha!)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: