tisdag: snö över allt och halt som bara den

hejhej sötisar ♥ har inte hunnit med att uppdatera idag heller, men har haft ganska fullt upp. först var det i alla fall skola, gjorde två prov, so och no, kändes helt okej. sen så hade vi julavslutnings träning, bara tre dagar kvar nu! :) kom en hel del snö idag också, eller ja, ganska mycket.. så när jag och therese gick till cyklarna så springer jag lite och vad tror ni jag gör?! HALKAR! hahahahahahahaha. therese sa att det såg jätte roligt ut, att jag bara åkte ner, hahahahahaha och ja jag fick skit ont i rumpan men kan säkert hålla med om att det såg roligt ut! men jag var faktiskt inte den enda av oss som halkade, hahahaha när vi gick upp för min backe så halkar hon med cykeln och allting, men som tur var så gick det bra för henne också! heheh, snö är okej men absolut inte när det är is under :( i alla fall så har jag nyligen möblerat om mitt rum, hihih. och nu ska jag duscha och efter det så ska jag kolla på ugly betty och sen andra avenyn, ha't bra! puss ♥


inga bilder idag heller, beror på att jag inte har batteri till kameran och kan inte ta kort med webben just nu för jag ser helt cp ut (som vanligt) hehe..

Kommentera
Postat av: theresemmelin (:

hahahah min handled gör skit ont efter det :( , men det gick iaf bra hahah när du ramlade xDjhahahhahahahahahahahahah ><



älskar dig <3

2009-12-15 @ 20:38:13
URL: http://ttheresemmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: