till duschen! :)

hej sötisar♥ gick till skolan idag, där jag träffade alla mina underbara vänner. bestämde med sara att vi skulle åka in till nyköping och handla imorgon, var verkligen väldigt, då menar jag väldigt länge sen vi gjorde något sådant. så det ska bli über kul. annars så har dagen flytit på väldigt bra. (jag ska inte nämna vad jag la in i ens skåp heller, hihi) kom i alla fall hem vid halv fyra, kollade one tree hill, och nu har jag pluggat ungefär tio minuter (?) haha, nej jag ska rycka upp mig och plugga en liten stund till. eller så ska jag gå och ta en varm härlig dusch, låter verkligen skönt. ja jag tror jag gör det istället och efter det så ska jag tända några ljus och lyssna på mysig musik och sitta och halv plugga :) vad ska ni göra resten av denna dag? :)


(bild från igår)
osminkad susanne, nu mot duschen!
puss♥


Kommentera
Postat av: Nathalie

kolla på desperate housewives!!! :D :D :D

2009-12-01 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: