tack för det hära året, bästavän!

bilder från 2009
jag hade massor bilder på min förra dator, då menar jag massor! men nu har jag en ny dator, och har då bara några bilder från vintern. men jag har kopierat lite bilder här och där som jag sett så här kommer först bilder från våren 2009:

(jag är säker på att ni sätt dom hära bilderna förut, eller ja en del av dom men här laddar jag upp dom igen!)









sommaren:
















(ni ska bara veta hur många bilder jag hade i våran mapp! 549! fatta vad arg jag blev när sen min dator krasha..)

lite in på hösten:













vintern:











som ni märkte, så var det bara bilder på mig och valeria
men det är faktiskt med henne som jag varit mest med och vi tar ju som vanligt kort när vi är, så då blev det bilder på oss två varje årstid :D haha (y)


Kommentera
Postat av: lotta

buhuhuhuhuhuhuhu!! ERAT HÅÅÅÅR :( <3

2009-12-31 @ 23:16:20
URL: http://luuta.blogg.se/
Postat av: sara

men du sparade inga bilder på oss? :(

2010-03-13 @ 08:39:10
Postat av: Anonym

jag tog de flesta bilder från valerias blogg, och dom flesta bilder är också nya. :(

2010-03-13 @ 12:57:21
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: