sista inlägget innan julafton

hej :) det här bli nog det sista inlägget innan jag åker imorgon.
för idag måste jag hinna: städa mitt rum, packa, välja kläder till imorgon och lägga in musik i mobilen.
alltså så är det ganska mycket som jag måste hinna innan kvällen.. och juste om jag hinner så ska jag nog kolla några avsnitt av ''mysteriet på greveholm'' :D
fast egentligen så skulle jag nog vara med valeria idag, men hon är inte inne på msn så hon kanske har något annat för sig? ;)

men annars så önskar jag er alla en riktigt god jul och hoppas ni får jätte fina julklappar :)
och kom ihåg: även om ni inte får det som ni önskat er, så är det ju tanken som räknas! ♥

jag skriver i alla fall på juldagen (fredag) när jag kommit hem och så har jag säkert tagit massor med bilder som jag lägger upp!
sms:a gärna med mig imorgon bitti på morgonen ungefär vid nio-tio för då sitter jag på bussen påväg till stockholm! haha :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: