program i fyra timmar? :o

hej :) vad händer? ♥ själv så har jag precis blivit klar med matten, har gjort skit mycket eftersom jag lågt ganska långt bak.. har ju till och med prov på fredag. i alla fall så ska jag snart gå och kolla på ugly betty, efter det så är det desperate housewives och efter det grey's anatomy och efter det one tree hill och det sista jag ska kolla på är gossip girl :) hahaha, jösses vad det blev många :o ska ju nu då sitta framför teven från klockan halv fyra till klockan åtta, hahaha! tv:e nörd? :s haha, nej faktiskt inte så ofta! aja, skicka sms om ni har lust :)
puss ♥


Kommentera
Postat av: natta

tv nörd :)

2009-12-06 @ 16:57:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: