nu står det still vad jag ska skriva här så jag skriver det här

imorgon är det som sagt ikea som jag ska till :)
ska åka iväg klockan elva, så jag går upp klockan tio, det är liksom bara dra några drag med plattången genom håret, vibba på lite mascara och smöra på lite foundation, hahahaha xD och sen gå till köket slänga i sig en macka. efter det kasta in tandborsten i käften och dra. hahahahahahaha, bra språk jag använder i detta inlägg då :) men nu ska jag typ kolla på ''mysteriet på greveholm'' eller ''guds tre flickor''. eftersom riverside har verkat tagit uppehåll? :o fett dåligt.. a men vi hörs imorgon när jag kommit hem från ikea, då är jag förmodligen lycklig för jag fått mina speglar :D puss och godnatt ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: