nu ska jag kolla riverside! :)

godmorgon alla söta! ♥ jag vaknade faktiskt för inte så länge sen, lite efter ett vad den (a) men det är sköööööönt att sova så länge :D idag så ska jag absolut inte gå ut! även om mamma kommer tvinga mig ut så ska jag inte det. det är världens sämsta väder ute, alltså slask. jag hatar det! så det blir att stanna inne hela dagen, kolla på filmer, tända ljus, kolla one tree hill, ligga i sängen och läsa tidningar och sen sova rätt tidigt, fast det kommer nu aldrig gå eftersom jag vaknade så sent.. men jag får försöka, för jag ska ju faktiskt upp klockan nio imorgon för klockan elva ska jag till ikea :D äntliiiiiigen :) ha det bra ♥


förövrig så saknar jag therese som inte kommer hem förens nästa vecka :'(


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: