mycket behövande dag.

hej! ♥ dålig uppdatering idag, mycket med skolan nu den sista veckan nämligen tre prov innan jullovet..
jaja, idag har jag i alla fall varit i skolan, haft hål typ halva dagen, haha men istället för att ha det så länge så fick jag vara med brenda på slöjden, haha! i alla fall så kom hon till mig efter jag slutat, vi kollade one tree hill och pratade massor, hihi.

och just nu så sitter jag här, lyssnar på musik och skriver med några på msn.
imorgon måste jag gå upp skit tidigt, då menar jag verkligen skit tidigt! :o nämligen tio i sex.. ska ju möta therese halv åtta, och måste duscha och torka håret och allt det dära innan det, och jag är väldigt seg på morgonen så bäst att gå upp i tid, haha!

ha en fortsatt trevlig torsdags kväll ♥


(bildbrist)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: