monday's blue (enligt sången)

hej bloggen! :) förlåt för dålig uppdatering idag men har inte hunnit sitta vid datorn ett dugg.. först var det som vanligt skola övade klockan tolv på julavslutnings grejen som höll på enda till klockan tre, men efter det gick jag hem och pluggade so eller ja, jag kollade igenom några mål men sen orkade jag inte plugga mer så jag gick ut och träffade valeria bästis, alltid så roligt med henne! :) vi bestämde även att hon skulle hjälpa mig att färga mitt hår på onsdag, är typ inte alls nöjd med färgen nu.. :/ men hon är säkert jätte bra på det! i alla fall så var det så kallt ute så vi åkte till ramdalen och satte oss där och hängde ett tag, nu har jag tränat lite på målen igen men känns fortfarande som om det inte sitter.. så jobbigt att man ska ha två prov på samma dag, kan dom inte dela upp det lite? blandar ju ihop det.

valeria säger:
- alltså han kollar när vi skrattar hela tiden :s
jag säger:
- SKRATTA!!! :D
*han kollar*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: