lördag + bilder från igår :)

hejhej! :) förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte slagit på datorn någonting nästan :) haha!
var i alla fall tvungen att gå upp klockan elva, för jag skulle följa med mamma till hennes kompisar, för där skulle vi få julklappar :) när vi kom hem så öppnade vi dom, eftersom vi åker på julafton så hinner vi inte öppna paket något då, så vi öppnade några idag och sen ska vi öppna dom andra på onsdag ;) i alla fall så fick jag ett stativ till notböcker och sånt, en cool pennvässare och godis, haha :) jag hade önskat mig ett gitarr stativ men jag tror dom missuppfattade och köpte ett notstativ istället, jaja det kan ju vara behövande det också!

nu kommer jag nog inte kunna skriva något mer idag, ska spela lite gitarr och gå och vila lite, jag är as trött! :(
men ikväll hoppas jag på att det blir någon bra film på teve så man kan sitta och kolla på det med sitt godis, haha :)
imorgon tror jag i alla fall att jag skulle vara med brenda, ska lämna hennes julklapp då, hihi :)
men vi hörs väl imorgon, om jag inte hinner skriva mer idag. puss♥


här kommer också bilder från igår:


all i want for christmas is you - therese, jag och klara


orkestern :)


himlen i min famn (eller vad låten heter) - klara
(hon sjöng skit skit fint!)


mer jul- kören + ante och pon


mössens julafton - mattias och några av kören :)


halleluljah- erika
(hon var också jätte jätte bra på att sjunga!)


last christmas- jenny och cecilia + kören


jingelbell rock- bea, catrin, cicci och therese (tror jag dom heter)


santa claus is coming to town- sandra + kören


we wish you a merry christmas- alla


någon låt var det i alla fall :) haha! gud kolla mig, fy såg jag ut sådär?! :o :s


happy christmas- jenny (också as bra på att sjunga)




vet inte om jag glömt några bilder nu, men det var i alla fall några ;)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: