kryssning i år igen :)

har jag nämt för er att jag ska på kryssning på självaste julafton? :)
hihi, ja men det ska jag i alla fall, blir den ''vanliga'' resan alltså till åland.
förra året så åkte vi samma tur, eftersom min morfar fyllde 80 så då ville hela släkten fira honom, och nu har det tydligen blivit som en tradition för hela släkten? haha, nej mamma sa faktiskt att vi inte skulle någonstans nästa jul. men samtidigt så är det skönt att åka iväg också, fast mindre skönt att åka på julafton..
men det ska i alla fall bli super roligt, längtar som tusan nu faktiskt. hehe, och inte för att skryta men det är faktiskt med ''färjan'' vi ska åka :) alltså det dära programet som dom sände på kanal 5 för inte så länge sen.
och faktiskt då jag och min kusin var där förra året, så såg vi en massa snygga killar, haha!




julafton på en båt? haha men god-båt! (god jul)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: