kom på ett skit fint namn nu, love, det skulle jag vilja heta

godkväll mina bästa läsare ♥ kom precis in, hann inte skriva något förut för jag drog ut med natalie :) var ett väldigtväldigt bra tag sen, ungefär fem-sex år sen.. var i alla fall jätte roligt att träffa henne igen. vi gick runt och snackade lite och sen drog vi in till viktor och hans dryga kompis krille.. hahahahaha, lovar han var skit dryg :s så fort natalie bara sa något så kommenterade han allt med någon äcklig kommentar, nej usch sånna gillar vi inte! men i alla fall så hängde vi bara där i 45 minuter eller vad det var sen drog vi ut och hade mycket roligare, snackade massor och skrattade en hel del, verkligen behövande kväll! måste bara berätta för er att natalie är en gud på att sjunga :o så himla bra hon är seriöst, och hon ska till idol om något år, det är jag säker på :)

jag säger:
- alltså jag hatar henne inte bara för att hon är.. ehm
natalie säger:
- ful?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, H5!

right now..
sitter jag här och äter chips. (anteckna)
ska även logga in på msn om någon minut
hoppas bara det finns någon/några sociala då
nej nu ska jag sluta skriva, ha't bäst!

love


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: