jag gör som alla andra..

Här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - nja.. nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - ja
5. Vilka länder besökte du? -  danmark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
sommaren
7. Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18/9, 18/12, 24/12 (plus alla dagar från sommaren)
8. Vad var din största framgång 2009? -
9. Största misstaget? - inte värt att skriva här
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ja
11. Bästa köpet? - datorn & mobilen
12. Vad spenderade du mest pengar på? - det blir nog samma svar här, datorn och mobilen ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja ohja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - torture- elise estrada, svennebanan- promoe, Hope - Who am I to say, justin bieber- where are you now, the Game - better on the other side, pink- please don't leave me, och så flera..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare kan man säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? - litat på mig själv mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? -
18. Hur tillbringar du julen? -
den har jag redan tillbringat på båten
19. Blev du kär i år? - ja
20. Favoritprogram på TV? - one tree hill, guds tre flickor, andra avenyn, riverside

21. Bästa boken du läste i år? - ska jag vara helt ärlig, så har jag knappt läst ut en bok :o mycket dåligt susanne! men om jag ska säga någon som jag har börjat på och tycker är bra än så länge så är det nog böckerna om ''gossip girl''
22. Största musikaliska upptäckten? - justin bieber!!
24. Något du önskade dig och fick ? - dator (betalade mamma mer en hälften)
25. Något du önskade dig men inte fick? -  kärleken
26. Vad gjorde du på din födelsedag? - den tillbringade jag.. öh? vad fan gjorde jag?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? - ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - jadu, olika från månad till månad faktiskt.
29. Vad fick dig att må bra? - mina underbara vänner & familjen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ingen speciell skulle jag tro?
31. Vem saknade du? - pappa och evin, dom jag saknade rejält i alla fall
32. Den bästa nya personen du träffade? - gry, marcus, natalie, natalie :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: