hahaha, jag är ju så klantig

hahahahaha igår när jag skulle gå och lägga mig så rullade jag som vanligt ner persiennerna och sen när jag skulle gå till sängen så snubblar jag över sladden till ljusstaken (som jag nyligen köpt) och hela den åker ner på golvet också så var det tänd så den släcks och sen när jag ska tända den så funkar den inte, så nu har jag redan pajat den och halva december har inte ens gått, haha bra susanne!

Kommentera
Postat av: Isabell

Tack för att du går in på min blogg.

Fortsätt gärna med det :)

Ha en bra tredje advent

2009-12-13 @ 17:00:27
URL: http://isabellduvet.blogg.se/
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Tack för din kommentar i min blogg !



Läs gärna om projektet jag arbetat med under ett halvårs tid. :)



Följa varandra med BlogLovin' ? Addar du mig så addar jag dig. ;)



Trevlig Lucia 2009 !!



Kram Patrik

2009-12-13 @ 19:12:39
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: