familjen eng/andersson:s lilla julafton :)

hej du där bakom en annan skärm :)
idag har jag käkat kina mat och varit med gry! vi var ute och typ frös ihjäl? haha! men så smart som jag är så gjorde jag det ännu värre och gick med mina skor i SNÖHÖGAR typ hela tiden :o inte smart alltså.. så jag kände knappt mina fötter :( aja, jag skulle i alla fall hem klockan halv sju för vi skulle ha våran lilla julafton idag, eftersom vi inte är hemma på torsdag så då öppnade vi julklapparna idag :D har tagit kort på allt jag fått så ni ska få se! :) i alla fall så är jag jätte glad/tacksam för julklapparna jag fick, nästan allt som jag önskade mig fick jag också :D mamma betalar ju ålandsresan och det så hon köpte inte så många julklappar i år, men det man får är man ju såklart jätte tacksam för, ni vet, det är ju tanken som räknas :) här kommer i alla fall bilder på det jag fick:



hoodtröja (från mamma)
köpte jag i fredags men mamma betalade den :) den är jätte skön, och absolut jätte bra att ha i så kalla dagar.



duschgelé (från syster)
älskar den hära! jag fick en likadan förra året av mammas kompis och jag säger bara en sak: DEN LUKTAR SÅ JÄKLA GOTT! och världens bästa syster köpte den till mig i norrköping, eftersom dom inte har den någon annan stans, eller då måste man beställa från en katalog och sånt men dom har liksom den butiken där :)



frida- vinterspecial (från mamma)
älskar att läsa fridas vinterspecial, finns så mycket att läsa i den och så mysigt att ligga i sängen och bara ligga och läsa massa om olika saker.



mysteriet på greveholm (från mamma)
gissa hur glad jag blev när jag fick denna?! jag har velat haft den i typ fyra år (?) och äntligen så fick jag den! den var ju en julkalender 1996 och jag har bara sett den på youtube och sånt och älskat den, men nu har jag den äntligen på box! och den är så mysig att kolla på när det är så kallt ute och bara ligga under täcket och ligga framför tv:en och glo på den, och det är faktiskt vad jag ska göra ikväll (a) haha!



kalender (från mamma)
en jätte smidig kalender som man bara drar av bladen och så kommer man till nästa dag, jätte smidig tycker jag! hehe :)



pengar (från mormor och morfar, larssan och kerstin)
pengar är något som man alltid vill ha såklart! och nu så tänker jag faktiskt spara dom hära till vi åker till ikea, för då måste jag ha mycket pengar! :)



lotter (från larssan och kerstin)
triss lotter & glädje lotten, här ska faktiskt vinnas flera miljoner! hoppas jag på :)



pulse perfection mascara (från syster)
den hära mascaran har jag velat ha/prövat länge! tycker den verkar så cool och så smidig :) liksom borsten vibrerar, haha :D hoppas bara den är bra också! men den passar perfekt till på torsdag, för då hade jag tänkt ha på mig mina lösögonfransar och sen kan man liksom bara vibba på lite mascara, haha!



örhängen (från mamma)
jätte gulliga örhängen från guldfynd, kanske jag också ska ha på mig på julafton? :)


det var alla julklappar för det här året, är jätte glad för alla :)
min familj är den bästa i hela världen ♥ TAAAAAAAAAAAAAAACK :D



måste berätta det hära också:
idag när jag skulle gå ner på stan och handla en julklapp till min syster, så gick jag in på ''otildas fasoner'' (stavning) och så skulle jag köpa lösögonfransar där till mig själv som jag tänkte ha på båten.
men sen... när jag går in på ica och ska köpa den nya frida tidningen så vad tror ni är presenten i den?!
LÖSÖGONFRANSAR! fatta vad arg jag blev.. hade jag ju inte behövt köpt dom dära andra lösögonfransarna, åhh..! jaja, det är ju alltid bra att ha ett par extra ;)


nej nu ska jag kolla på dagens avsnitt av riverside sen är det andra avenyn som gäller! :)
känner verkligen att detta varit en stressig dag, har knappt tagit det lugnt någonting :o
men imorgon blir det nog en rätt så lugn dag, om jag ska träffa valeria så, haha! ;)
ha det bra sötisar, puss ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: