det slutar tydligen aldrig att snöa, jag vill inte ha mer!

hej i snö drivan! haha :) kom hem för en timme sen ungefär, och jag kan lova att jag inte är ensam om att jag hatar snö just nu! okej det hör till julen, jag gillar snö men absolut inte såhär mycket.. man kommer inte ens fram när man går :o och ännu värre var det igår när jag tog cykeln till skolan, men jag fick ställa in den när jag kom hem för hela den hade frysit fast (typ) men just det dära när man går mot skolan, även om jag inte har en sånn lång bit så räcker det gott och väl för att nästan frysa ihjäl.. menar dagen börjar ju inte så mycket bra om man först knappt kan ta sig fram för att det är världens största snödriver och att det är hur halt som helt och motvind, nej usch vad jag hatar det! jag tycker faktiskt att det ska finnas en buss som man kan hoppa på och som åker dirket utanför skolan, fett skönt liksom. just nu måste man liksom gå 20 minuter innan man brukar gå för att man ska hinna och det tar ungefär fem minuter att ta på sig allt. sommaren är så mycket lättare, bara hoppa in i några ballerina skor och bara behöva ha shorts och en t-shirt, sen klart liksom.. jag vill ha sommaaaaar nu! då det typ aldrig mörknar man kan vara ute hur sent som helst men att det aldrig blir mörkt. såhär års så blir det mörkt vid fyra-halv fem, man hinner knappt komma hem innan det är mörkt. jaja, nu ska jag inte skriva mer om det, eftersom jag skrivit ganska mycket om det nu, haha! men i alla fall så ramlade jag bara fem gånger idag (a) jag älskar mina uggs för dom är så sköna, men det är dåligt att dom är så hala :(

ikväll ska jag i alla fall till valeria, (måste gå över gärdet och en bit till i snöstormen :o kommer jag komma levande till henne tro?) men jag ska i alla fall sova över hos hon, för imorgon är det ju uppträdandet, så då ska vi fixa oss och sånt. men har vi planerat allt så ska vi gå upp klockan tio i sex, platta håret och äta frukost sen ska vi gå till skolan efter halv sju någongång och sminka oss och locka håret där! hahaha, shit vad jag kommer vara trött.. gå vid halv sju på morgonen till skolan i snön också, hoppas det inte blåser lika mycket då och inte snöar, då blir det ännu jobbigare! nej nu ska jag sluta skriva och gå och vila ett tag, har ont i huvudet och är rätt så trött. hinner kanske med ett inlägg innan jag ska till valeria sen, beror på vilken tid jag ska dit, puss ♥

Kommentera
Postat av: emma

snön har kommit alldeles för snabbt tycker jag :(

2009-12-17 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: