18 HELA ÅR, TUSEN GRATTIS SYSTER KATARINA!

idag är det inte bara nyårsafton..
utan världens bästa syster fyller 18 år :D

även när jag bråkat med henne, så har hon varit världens bästa syster
i svåra tider har hon funnits där till hands
och vi har klarat det mesta tillsammans
jag älskar henne!
och saknar henne

jag vet att jag kan vara väldigt jobbig ibland, men sånna är faktiskt lillasystrar, och jag är så glad att vara yngst i familjen :D


* nooooooot *



hade även ingen bild på henne, men ja de flesta säger att vi är väldigt lika
så det är väl bara att kolla på mig den snyggaste? *host*
HAHAHAHAHA


Kommentera
Postat av: lotta

grattis vad hon nu heter :D

2009-12-31 @ 02:04:11
URL: http://luuta.blogg.se/
Postat av: lotta

HIHIHIH JAHAA!

GRATTIS KATARINAAAAAAAAAA!!!! :D

Min syster fyller 18 den 28 januari :D <3

2009-12-31 @ 15:33:37
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: