16 dagar kvar, hihi.

(rubrik-brist)


hej bloggen! :)
förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte orkat suttit vid datorn alls. men eftersom jag var tvungen att kolla på andra avenyn på datorn så kunde jag ju också passa på att skriva på bloggen :) kollade i alla fall nyss andra avenyn och riverside, älskar dom båda! annars så har dagen varit ganska skön, gick inte till skolan idag heller pga ont i magen, så fick stanna hemma en dag till, men ska gå till skolan imorgon. då är det ju trots allt en kort dag också :) annars så längtar jag bara mer och mer till julafton nu verkar det som, hihi.
nej nu ska jag sluta skriva, annars vet jag inte hur långt detta inlägg kommer bli (a)

skriver senare! puss ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: